FAQ – Pure and Original

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen (FAQ – Pure and Original).
U vindt hier snel een antwoord op uw vraag. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

* GRATIS VERZENDEN V.A.  € 20,00   * ALTIJD EEN GOED ADVIES     * SNELLE LEVERING 

Hoe werkt de webwinkel van Pure and Original?FAQ - Pure and Original

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen via de webwinkel. Regelmatig wordt het assortiment uitgebreid met nieuwe producten. De aankoop via onze webwinkels doet u in 4 gemakkelijke stappen:

  1. Voeg producten toe aan uw winkelwagen,
  2. Vul uw gegevens in voor uw bestelling,
  3. Maak een keuze uit diverse bezorgopties,
  4. Rond uw betalen betaling af via onze betrouwbare betaalmethoden.

Uw bestelling is volledig afgerond wanneer u op uw scherm ziet dat uw bestelling is verstuurd en u een orderbevestiging per e-mail heeft ontvangen. Wij dragen zorg voor al uw bestellingen met een (aflever-) adres in Nederland. Voor verzenden naar België en Duitsland graag vooraf contact met Pure and Original opnemen.

Op welke wijze krijg ik mijn bestelling geleverd?

U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen of afhalen in een van onze vestigingen. Klik voor meer informatie over onze bezorgopties en levertijden. Heeft u behoefte aan persoonlijk contact? Dan kunt u ook uw bestelling ophalen bij onze vestiging in Putten.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

De bezorgkosten van bestellingen onder de € 20,00 zijn € 6,75
Bestellingen boven de € 20,00 worden gratis bezorgd.
Voor de kleurenkaart brengen wij € 3,25 verzendkosten in rekening.

Zijn de prijzen inclusief 21% B.T.W.?

Alle vermelde prijzen in onze webwinkel zijn inclusief 21% B.T.W. Eventuele verzend- en afleverkosten tonen wij in de bestelprocedure.

Hoe kan ik veilig online betalen?

U kunt veilig online betalen met iDEAL. Als u uw online betaling heeft afgerond, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Deze bevestiging is ook uw garantiebewijs.

Hoe lang is de opzicht-termijn van mijn bestelling?

Indien het product niet naar wens is, kunt u binnen 14 dagen het product terugsturen of afleveren op het bezoekadres van Pure and Original. Wij vragen u de orderbevestiging mee te nemen die u per e-mail heeft ontvangen. Deze bevestiging is uw betaalbewijs. Lees hier onze voorwaarden voor Garantie en Retourneren.

Hoe kan ik klant bij de webwinkel worden?

Iedereen kan klant worden bij de webwinkel van Pure and Original. Voorwaarde is dat uw betaling via een Nederlandse bank verloopt en dat u het product laat afleveren op een adres binnen Nederland, België of Duitsland. 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.

Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?

Als uw bestelling nog niet is verzonden kunt u nog uw bestelling annuleren.

Indien de bestelling is afgerond, dan verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact op met de Klantenservice voor meer informatie (0341 352515). Onze medewerkers staan u graag te woord.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Als uw bestelling nog niet is verzonden kunt u nog een wijziging aanbrengen.

Indien u uw bestelling heeft afgerond, dan verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze Klantenservice voor meer informatie.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

U kunt op de webwinkel van Pure and Original bestellen vanuit Nederland, België en Duitsland.

* GRATIS VERZENDEN V.A.  € 20,00   * ALTIJD EEN GOED ADVIES     * SNELLE LEVERING 

Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?

Na uw bestelling ontvangt u een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Hierbij is een track- en trace code vermeld waarmee u uw bestelling nauwgezet kunt volgen.

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

Onze medewerkers staan graag voor u klaar. Wanneer u contact wilt opnemen met de klantenservice, dan kunt u een contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice (0341 352515).

Wat doe ik als ik een vraag of klacht heb?

Pure and Original streeft naar uw klanttevredenheid. Bent u niet tevreden met een product of de geboden service? Dan waarderen wij het wanneer u contact met ons opneemt. Gebruik hiervoor het online contactformulier of bel met de klantenservice (0341 352515).

U krijgt van Pure and Original een bevestiging dat uw vraag of klacht ontvangen is. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren.